Frakt og retur
Vi sender ordrene våre med Bring. Her er alt du trenger å vite om frakt av kjøpet ditt. Vi sender foreløpig ikke til adresser utenfor Norge.
Ordren behandles og pakkes normalt innen 1-2 virkedager etter bestilling (om ikke annet er informert om) og leveres til brings postkontor. Leveringstid er normalt fra 2-7 virkedager (om ikke annet er informert om).
Vi har egen fraktavtale med bring via profrakt for å ordne billigst mulig fraktalternativer. Frakten kalkureres automatisk ut fra hvilke varer og hvor pakken skal sendes. Slik betaler du det det faktisk koster for oss å sende pakken, ikke mere. Fraktkosnader justeres automatisk ved behov, feks. ved økte priser hos Bring.
Ved ordre over 600 kr gir vi deg fri frakt som et lanseringstilbud. Tilbudet gjelder pakke i postkasse.
Ved kjøp vil du få tilsendt en ordrebekreftelse på epost. Om du har valgt et fraktalternativ med sporing vil du finne sporingsnummer i ordrebekreftelsen.
Hvis det oppstår forsinkelser i prossesering av ordre av ulike grunner, feks. høy pågang, sykdom o.l. vil det bli gitt beskjed på epost eller på butikkens forside.
Opplever du at pakken har status som levert uten at du har fått den utlevert anbefaler vi at du i første omgang kontakter Bring. Om du likevel skulle ha spørsmål og ikke finner svar hos Bring kan du sende oss en epost på info@brokstea.no.
Har du handlet varer som du har angrerett på vil du normalt ha mottat angrerettskjema på epost når orden sendes. Etter angrerettloven kan du som forbruker gå fra avtalen uten å oppgi grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte. Ønsker du å returnere en vare må du selv betale frakt for returen.
Husk at te regnes for matvare, og kan derfor ikke angres eller byttes. Opplever du derimot feil på teen du har mottat, send epost til info@brokstea.no så hjelper jeg deg så godt jeg kan.
Send oss en epost på info@brokstea.no, så skal jeg gjøre det beste for å hjelpe deg.